Uhh...oO

2011.11.09. 19:15

Gyűlölöm a szerdát...ne kérdezd, miért, gyűlölöm, és kész. Egyszerűen...ááááááááááhh.!! ><

 

Najó, elég a depiskedésből. Lássuk pozitívan a dolgokat...már ha lehet. Ja, de hülye vagyok, lehet hát. :D Barátnőm meghívott egy McFreeze-re (okosak vagyunk, ilyen hidegben fagyiztunk,ja...), olyanokat hülyültünk, hogy nocsak...Énekkaron tanár úr megint ontotta a bölcsességeit, de már egyre sem emlékszem, mert leszívta az agyam...-.- (megjegyzem, igen, ugyanaz a tanár, aki a szolfézst tartja...)

 

Megfogok halni, ha így folytatom...Áhh...Imádom, amikor ott vagyok a folyosón...ott van Ő is (nematanár,félreértés ne essék...)... És ahogy levegőnek néz, az külön művészet...-.- Végülis, én mondtam, hogy kibírom, de mégsem... és ezért imádom a hétfőt is, mert akkor egyszerre van tesink. És egyszer ki fogom nyírni.

 

Barátnőmet viszont imádom. Mindig fel tud dobni, és olyan kis őrült, mint én. Magyarázási képessége az enyémmel egyező (mutogatunk,mint a nagyon hülyék). Ja, és kiszemeltem haverom Metallica-s (Master Of Puppets) pólóját magamnak. Majd ha egyszer ott járok, ellopom. *-*

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegyanimefan.blog.hu/api/trackback/id/tr193366553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása